29 januari 2013

SKIDÅKNING


Oj, vad vädret skiftar nu. För några dagar sen var det -20 grader och alldeles för
 kallt att åka skidor. Idag är det plusgrader och blötsnö. Så det gäller att hitta
 den perfekta dagen för skidåkning. Och tänk vilken tur att den inföll just till helgen!




J2 är en riktig utetjej och skulle nog helst vilja åka skridskor och skidor varje dag vintertid.
Tyvärr är ju hennes mamma inte lika road av uteaktiviteter... I alla fall inte förrän värmen kommer 
tillbaka och solen börjar lysa! Jag längtar till våren. Och sommaren. Och ljuset. Jag vet att det 
kommer, men det går liiiite för sakta tycker jag! Vintern är vacker, men den behöver inte vara så lång!



Kram

5 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt med så mycket snö! Här har allt försvunnit i stort sett och det är bara grått, grått och grått.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Heja J2!!! Så duktig hon är!

    Uteaktiviteter med kamera blir roligare ;)

    KRAM


    SvaraRadera
  3. Härliga skidbilder! Nu är det så varmt här så det regnar och snön smälter mer och mer :-(. Jag gillar vintern och tycker det kan få vara riktig vinter fram till dess att vårmånaderna kommer, och då vill jag att snön snabbt ska smälta bort :-). Fast jag ska erkänna att jag börjar faktiskt längta lite efter sommaren ;).

    Ha en fin dag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Duktig hon är! Helt rätt man ska vara ute och passa på när snön ligger. :)

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Vad ska bliva av henne måntro? Duktig på skidorna är hon. Jag har också utetjejer, båda två faktiskt och det är skönt att de gillar alla väder, ja nästan iallafall.
    Fina bilder också.
    Kram Anette

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!