11 augusti 2011

FIKABESÖK

Idag skulle vi få fikabesök, så J2 och jag började dagen med att baka bullar. Mysigt!



Det roligaste med att göra saker tillsammans är alla intressanta samtal man hinner ha. Detta var ett av dem idag:
-Mamma, visst är jag ditt favoritbarn?
-Nej men jag tycker ju precis lika mycket om er alla tre.
- Alla tre? Va! Har du fler barn!?




Våra goa fikagäster tycker vi så mycket om och har så trevligt tillsammans med, så vi övertalade dem att stanna till middagen också. Att umgås med människor som gör en glad - det är vardagslyx:)



Hoppas ni också haft en bra dag!



Kram

8 kommentarer:

  1. hihi, barn är så härliga, och ibland undrar man var de tar allt i från, oavsett om de är fem eller nitton :)
    ha en fin helg!
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  2. Ni hade kvalitetstid där mitt i baket :) Man borde skriva upp alla härliga kommentarer barnen kommer med!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Tack Nilla :) Ja det ska bli jättekul. Då utbildningen kommer att ta mycket av min tid så kommer det nog att bli en del skrivande om den i bloggen :) Hur går det med ditt fotograferande? :) Jag ser på dina bilder att du ständigt utvecklas :) Kramar från Emilia

    SvaraRadera
  4. Hahaha... helt underbart!:) Snacka om att känna sig älskad och sedd:)

    Åh vad många fototips du delar med dig av, tack! Bilden på flickan med resväskan är underbar!!

    Jo, bakverket inne hos mig är köpt på franskt café i Göteborg, den var himmelskt god!!! Men hembakta bullar slår det mesta, och fina vänner slår allt!!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar kommentar;) Vad härligt det ser ut, och så gott det måste dofta hos er nu....Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Härlig hon är!:)
    Ser att vi har likadana hushållsassistenter. Skulle gärna ha en KA istället, för min är ju inte direkt snygg då jag har en gammal modell.
    Borde också baka bullar. Det sista har vi köpt bullar och det hör verkligen till ovanligheterna hos oss.
    Vad säger din son om att börja 7:an? Vår son säger inte så mycket.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Så go hon är = )!

    Hi,hi...jag trodde att det var hos dig som jag hade fått det där med oredigerade bilder ifrån, hm, hur har jag tolkat det här? Jag tycker att många mingelbilder är superfina som de är och ofta behövs det inte fixas så mycket på dem. Har du fortfarande lika bra med lediga onsdagar i höst? Det kommer jag att ha, underbart, företagsdag.

    Ha det bra vännen!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  8. Haha, härlig kommentar!!!! Och som vanligt sååå fina bilder!!!!

    Önskar dig en riktigt fin helg!!

    Stoooooooooooooor kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!