23 juli 2011

UNDERBAR SOMMARKVÄLL

En helt underbar sommarkväll har vi haft här denna fredag. Klockan tio på kvällen var det fortfarande 22 grader varmt och jätteskönt att sitta ute.





Jag tycker verkligen om de ljusa kvällarna i början av sommaren, men faktiskt är det lite mysigt när det börjar mörkna också och man kan tända ljus och lyktor. Speciellt när värmen fortfarande finns kvar sent in på kvällen. Känns lite som när man är utomlands!






Klockan blir alldeles för mycket innan man kommer i säng dessa kvällar... Men vad gör det egentligen, när man är ledig. Det gäller att njuta och ta vara på den tid man har!


Kram

6 kommentarer:

  1. Ja visst var det en magisk kväll igår, suger i mig av värme och solnedgång. Hoppas du har en bra sommar, idag ska vi besöka familjen på Ebbesvägen vi ska fira en ngt försenad sexårig liten brud(bättre sent än aldrig) och en fyraåring...
    kramen
    ulle

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det härligt med dessa fina sommarkvällar!
    Konstigt att renoveringar har en tendens att alltid dra ut på tiden.... Det tog fem (!) år innan vi fick upp alla dörrlister i vårt hus...
    Ha en fin sommar!
    /Sari

    SvaraRadera
  3. Oj så roligt med en ny besökare! Speciellt som jag ställt till det och tvingats producera en ny blogg! Men nu känns det bra... pånyttfödelse liksom:) Så fina foton du tar:)

    Hoppas du får en skön lördag trots det fruktansvärda som hänt i Norge!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Ja man försöker utnyttja alla minuter och sekunder som det går- just nu lider jag av sömnbrist.....hihi Fina foton. Kram J

    SvaraRadera
  5. Vad härligt! Så fina bilderna är här nedan, den sista är otroligt bra, skärpan, ögonblicket, ja allt = )!!! Såna bilder blir man lyckliga av när man lyckas med!!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  6. Härligt med sådana sommarkvällar! Vi har tyvärr haft alldeles för få i år!:(
    Mistavägen vet jag ju var den ligger, men känner inte Irene. Jag är uppvuxen på andra sidan skolan upp mot Kinnekulle. Min äldste lillebror bor numera i mitt barndomshem.
    Kram

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!