03 oktober 2009

LILA

Idag har jag ägnat dagen åt att föra in lite lila i vårt hem. Ja, i vardagsrummet i alla fall.


Kuddar, blommor, gardiner... Allt går att få i lila! :)







Lila är definitivt årets favorit bland höstfärger hos mig. Just nu har jag en tendens att välja en lila variant av allt jag köper, oavsett om det gäller kläder, inredning eller något annat. Får väl se upp så det inte blir för mycket av det goda ;)

Även ute i trädgården har det blivit en del lila. Eller kanske kan man kalla det rosalila? Så att jag inte verkar helt "obsessed" av denna färg...!


Kram Pernilla

2 kommentarer:

  1. Vilket varmt och härligt vardagsrum ni har! Snyggt med lila, nu till hösten också. Murrigt och fint! Och det sägs ju vara hösten stora färg också ;)

    Tack för din jättefina kommentar inne hos mig, vad kul att du tycker om min blogg. Hoppas du haft en kanonhelg! Kram Emmy

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Va kul att du hittade min blogg och lämnade en kommentar, du gör jättefina smycken!! vart köper du dina pärlor?

    Kram Åsa
    Milo D

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!