06 november 2016

HÖSTLOV VID HAVET



Jag älskar verkligen att vara vid havet.




Det spelar ingen roll om det är morgon eller kväll, sommar eller vinter, soligt eller 
regnigt, det är nånting som får mig att känna mig så lugn och må så bra när jag är vid havet....









Jag brukar inte smygfota folk, men jag tyckte bara det såg så roligt ut med den lilla 
flickan som satt i full vintermundering och förvånat tittade på "galningen" som tog sig ett dopp!






Det är här jag tillbringat några dagar under höstlovet.



Bara njutit av lugnet, att få äta frukosten så länge jag ville...




...och så klart gå runt i badrock och spa-tofflorna hela dagen lång!







Fler bilder från denna underbara plats kommer snart!


5 kommentarer:

  1. Å så makalöst härligt!
    Där kunde man ju stanna en hel vecka minst:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, minst!! Det var både vackert och fantastiskt skön avkoppling, vad mer kan man önska sig!?

      Kram

      Radera
  2. Havet är helt underbart att vara vid, man blir lugn av det. Så skönt att få vistas sådär några dagar.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var helt underbart. Som sagt, det är något speciellt med att vara vid havet.

      Kram

      Radera
  3. Så vackra foton du tar. Det ser hur härligt ut som helst! :)

    Kram

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!