01 oktober 2013

HELGENS FIKA


Att kalla det cafétest känns lite fel, eftersom vi varit här typ "hundra"gånger förut. 
Men när J1 och J2 får välja, då hamnar man på favoritstället Espressohouse. 
Varför testa nåt nytt när man redan vet var den godaste kladdkakan finns, liksom;) 

Och det är väl inga större problem för min del,
eftersom det råkar sammanfalla med var den godaste latten finns!


                   




















Men när min latte blev beslagtagen, så börjar man ju undra...
Kanske är det bättre att välja något annat ställe dit de inte vill följa med!? ;)


14 kommentarer:

  1. Vilken liten tjuv, haha...
    Urfina bilder och du var ju superfin!
    Kram, nu dags för sängläge här strax!
    Judita

    SvaraRadera
  2. Älskar dina bilder! Att fika med sina bästa är verkligen myspys :).
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Hahaha vart att fa latte beslagtagen av sadan sot "tjuv". Visst ar det mysigt att fika tillsammans!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Oj har barnen lärt sig dricka kaffe redan ;) jag har inte lärt mig än...
    Underbara bilder, kram Suss

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder du tar jämt. Nu var det ett tag sedan jag både bloggade och läste bloggar. Men jag ser ett framtidshopp med lite mera fritid framöver:-) Tack för din kommentar om "Välkommen tillbaka" :-)))) Jag hoppas som sagt att komma igång med bloggandet igen. kram

    SvaraRadera
  6. Vilken jättelatte!! Din dotter försvann ju nästan bakom koppen. Ja när de börjar ta över ens favoriter är det kanske dags att hitta annan lösning?!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Tja varför byta ett vinnande koncept fast det är klart får du inte ha latten ifred så får det kanske bli ett byte i alla fall :) Härliga bilder!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Varför ändra på ett vinnande koncept?! En favorit här med. Mysigt med fika med barnen. Kram

    SvaraRadera
  9. Varför bryta ett vinnande koncept? : )

    Ha en toppen kväll!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  10. Älskar också Espresso House vad fina ni är alla tre : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  11. Så vackra bilder på en så vacker familj !!!
    Fika det är livet det !!!

    Kraaaam

    SvaraRadera
  12. Kaffet hade jag hoppat men inte kakan, mumsi!

    kram

    SvaraRadera
  13. Ha ha ;-)
    Kaffe som är så gott!
    Kram N

    SvaraRadera
  14. Ja, det är tufft när man inte får det goda för sig själv :-)
    Vi har också svårt att testa nytt om vi väl hittat något bra.

    Ha en fin torsdag!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!