22 augusti 2015

EN SKÖN SOMMARLÖRDAG

 Jag kan inte sluta att tycka det är såååå fantastiskt att sommaren
kom till slut och dessutom inte verkar planera att dra sig tillbaka än på ett tag.

Har sagt det förut, men jag behöver många soltimmar på sommaren
att ta med mig om jag ska klara av hösten och det får jag ju nu :)







Idag hade vi tänkt oss en utflykt till Waxholm, men nu har jag istället fått nån
 muskelinflammation i nacken och äter tabletter som dessutom får mig att må illa:(

Känns skönare att stanna här istället... den här soffan är riktigt skön!




5 kommentarer:

  1. Håller med, den kunde gärna kommit tidigare men skönt att vi fick våra solstrålar till slut. Mysigt på er uteplats. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, jag njuter massor just nu av det vackra vädret! Kram pernilla

    SvaraRadera
  3. Hoppas du mår bättre och njuter av sensommarens sköna värme och sol. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Hej fina Nilla!
    Supermysig uteplats.
    Japp bara att passa på att njuta.

    Ha en fin vecka!
    Kram Jane

    SvaraRadera
  5. Ja visst är det bara helt underbart med dessa sensommardagar, idag har vi tänkt oss en utflykt till Vaxholm!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!