14 februari 2013

OMTÄNKSAMMA VÄNNER

 
 
Har ni firat Alla hjärtans dag idag?
 
Det är inte de dyra presenterna som är viktiga,
utan omtanken, att överraska, att göra någon glad.
 
Den här låg på mitt skrivbord när jag kom till jobbet på morgonen.
Kan man få en bättre start på dagen!?
 




Och lite senare på dagen väntade det här (och lite till!) på mig.

 
 
Jag har de finaste arbetskamraterna!
 
Snälla, roliga, uppmuntrande, omtänksamma
vänner som gör det värt att gå till jobbet varje dag.
 
Jag värdesätter er otroligt mycket ♥
 
 
 
 
Kram
 

9 kommentarer:

  1. Men Gud så gulligt, sånt där betyder ju så mycket. Riktigt gott godis dessutom 👍

    Kram Linda
    Ps om du vill, så finns det en tävling inne hos mig där du kan vinna valfri produkt från ett kosmetikaföretag.

    SvaraRadera
  2. Det är precis som du säger, det är tanken som räknas oavsett stor eller liten grej. Jag skulle också vilja jobba där du jobbar. Så omtänksamma alla verkar.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Underbart och så omtänksamt!!

    Stor kram till dig Nilla!

    Lotta

    SvaraRadera
  4. Härligt med sådana arbetskamrater!:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Nä, det är inget vi firar.
    Härligt med såna arbetskamrater!
    Ha en toppen fredag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Fint! Jag fick faktiskt också en liten överraskning av en vän, med posten, choklad och värmeljus. Det behövs inte mer, bara tanken värmer! Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  7. Så gulligt!! Underbart med goa arbetskompisar!!

    Hoppas du har en mysig lördagkväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  8. Underbara jobbarkompisar!

    Önskar dig en fortsatt skön helg!

    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  9. Fina arbetskamrater och visst är det så, att det är tanken som räknas:) Må så gott kram från Maria

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!