15 maj 2012

LJUSA VÅRKVÄLLAR

Det jag älskar mest med våren tror jag är de ljusa kvällarna. Det blir fortfarande ljusare och ljusare och det är så härligt att kunna gå ut och ta en kvällspromenad vid nio-tiden på kvällen och det fortfarande inte har blivit mörkt.




Något annat jag älskar är de vackra blommande fruktträden vi har i vår trädgård. Både körsbärsträdet och plömmonträdet har så fina vita blommor. Det ser nästan ut som de lyser i skymningen.




Jag har redan jobbat klart för den här veckan och ser fram emot många lediga dagar. Underbart!
Det är förresten en annan sak jag älskar med våren - alla dessa helger som gör att man inte behöver jobba så mycket utan får vara ledig lite då och då :)




 Kram

  

13 kommentarer:

  1. Härligt, härligt!

    Vår, blommor, ledigt.

    Njut!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint det blommar hos dig!
    Det här är en alldeles lagom arbetsvecka :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Visst är det alldeles fantastiskt med våren och jag njuter som du av dessa kvällar som blir längre och längre i alla fall en månad till. Här blir det också lång helg nu och det känns så skönt. Men först skall jag jobba ett par timmar fram till lunch. Kramar till dej!

    SvaraRadera
  4. Tog bilen en sväng igår kväll och blev förundrad över alla dessa vackra spröda färger det finns i naturen just nu. Särskilt i det lite gråsolgrå vädret, färgerna blev så mättade på något sätt..

    Ha en fin dag /Tina

    SvaraRadera
  5. Utan de där helgdagarna som ger oss långledigt vet jag inte om vi skulle orka jobba ända fram till semestern :o)

    Titta gärna in i min webbutik - www.brogatan.net :o)

    //Linda

    SvaraRadera
  6. Så vackra bilder och visst är det underbart nu med ljuset.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar vårbild! Vår, värme och ledighet. Behövs inte särskilt mycket mer för ett gott humör.

    SvaraRadera
  8. Så vackert!!! vita blommor har verkligen en förmåga att lysa upp i skymning.
    Och ja, visst är det underbart med ljuset. Jag tänkte på det här om kvällen, kunde inte tro att klockan var halv tio då det fortfarande var relativt ljust.

    Hoppas du får en riktigt fin långhelg!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  9. Härlig blogg du har:) fina pics överallt.
    Har du twitter och FB, för att följa dig???

    Vill du ha inrednings inspiration, då kan du kolla in min blogg:)
    ha en kanonvecka.

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvaraRadera
  10. Hej vännen fina bilder och visst är det en härlig tid nu! Bara att njuta....och må gott! Ha det så skönt o helgen kram från Maria

    SvaraRadera
  11. Många saker att glädjas åt, jag instämmer! Vad fint era träd blommar. Ha en härlig helg! Kram Linda

    SvaraRadera
  12. Att kliva in här hos dig är en fröjd, så mycket fina bilder du visar och tar! Du åker rakt in på min favvolista nu. Vore spännande att höra vad du har för kamera och så älskar jag den färgtonen du hade i inlägget nedanför. Action?
    Skadar inte att vara frågvis ... ;-)

    Ha en fin helg! Kram!

    SvaraRadera
  13. Ja det är en härlig tid just nu! Vilka vackra träd ni har! Jag saknar våra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!