18 december 2010

PYSSELDAG

Idag pysslar vi. Vad det ska bli? Ingen aning! Ingenting, förmodligen... Men mysigt har vi :-)





Känns väldigt konstigt det här....

Känner ingen julstress alls, trots att jag inte har fixat speciellt mycket än. Nästan alla julklappar är klara, och det är skönt! Lite godis och kakor fixar vi nu i helgen, men det känns som om jag glömt nåt. Det känns alldeles för lugnt!

Storstädningen skulle man kanske kunna ta tag i. Eller inte...
Jag vet helt enkelt inte riktigt vad det är jag borde göra inför jul. Vad sysslar ni med en sån här helg när det är mindre än en vecka kvar till julafton?

Kram

7 kommentarer:

  1. Känner precis som du, vad har jag glömt?!?:)
    Julklapparna ska bara slås in, granen står ute i förrådet, godis ska vi göra imorgon och städat har jag gjort idag. Ska åka och handla, men det tänkte jag göra i början av veckan.
    Mysigt det såg ut med pyssel!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. En sak är säker: vi brukar ha gjort mer än vi har!
    ;)

    SvaraRadera
  3. ingen julstress här heller! äldre sonen och jag har i dag handlat mat till hans nya hem, jag har köpt julgran och hälsat på mamma medan maken skurat golv och väggar i våra våtutrymmen. i morgon ska jag eventuellt laga julgodis... och sushi. hur juligt är inte det ;)
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att ha tid att pyssla och bara ha det skönt. Tiden för mig räcker inte till, tyvärr. Längtar efter julefrid :-)

    Ha det gott

    SvaraRadera
  5. Ser mysigt ut:)
    Helt rätt inställning; njuta och ha det härligt istället för städning;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så skönt att slippa känna av julstressen
    I dag har vi gjort lite julgodis här hemma

    SvaraRadera
  7. Jag slappar och försöker bli frisk.

    Kram
    Emma

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!