17 juni 2010

DAGENS KOMMENTAR

Nu är det sköna dagar!
Jag jobbar fortfarande, men C är hemma och är pappaledig och det är rena semestern att slippa hämta och lämna barn. Och dessutom står middagen färdig på bordet när man kommer hem :) Vardagslyx!

I dag fick jag dessutom skjuts till jobbet (det skulle köpas sprayfärg på Biltema till J2:s vapentillverkning...) I bilen kom dagens bästa kommentar.

J2: " Ni är så gamla. Eller...mamma, DU ser ung ut. Men pappa, han ser ut som en 80-åring!



Ja, ni ser ju själva - ingen tvekan vem som är 80-åringen här, inte !
Själv ser man ju minst 40 år yngre ut... ;)


Självklart vill jag passa på att tacka er för alla snälla kommentarer jag fått under tiden jag inte mått så bra. Nu mår jag bättre, även om det går lite upp och ner. Vissa dagar är jag väldigt trött, men sån TUR är klarar jag av datorn mycket bättre igen :) Just nu spenderas nämligen lite tid vid datorn varje dag, då jag redigerar bilder och gör en fotobok från vår resa till Spanien för några veckor sen (varifrån även bilden ovan är tagen).
Det kommer säkert fler bilder från Spanien här på bloggen när jag behöver råd om vilken variant jag ska välja. Färg, svartvitt, kollage, texter, bakgrund - det finns så mycket man kan göra!

Ikväll blir det dock fotbolls-VM en stund innan jag ska gå och lägga mig. Tittar ni på VM?

Ha en skön kväll, alla bloggvänner!


Kram

15 kommentarer:

  1. Hej!
    Så roligt att se ett nytt inlägg från dig!
    Skönt att du mår bättre. Du ser väldigt ung ut, men jag måste säga att det är en väldigt ungdomlig 80-åring du har vid din sida också ;0)
    Ha det gott! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Hehehe for en vittig kommentar og han ser ikke ut som han er 80 altså!

    Så bra det går bedre meg deg, koselig å lese innlegg fra deg igjen du har vært savnet!

    Ønsker deg gode dager.

    Stor klem fra Tonje

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att se dig tillbaka här, och vad bra att du lyssnade på dig själv och tog den pausen du behövde, kram!!!

    SvaraRadera
  4. SÅÅÅÅÅÅ kuuuul att höra något från dig här = )! Ta det lugnt och blogga i egen takt, lägg inte för höga krav på bloggen, det är lätt att göra det. Skönt att höra att du mår bättre!

    Sköt om dig ordentligt!
    STOR KRAM L-L

    SvaraRadera
  5. Hej Pernilla!
    Det var inte igår, vad kul att få höra ifrån dig och sååå skönt att du mår lite bättre :)

    Vilket fint foto på er 2... haha ja, tänk vad som rör sig i barns huvuden!! :D Nu blir jag nyfiken på att fråga mina barn hur gammal de tror att jag är *fniss*

    VM har vi inte börja följa ännu, men framåt slutspelen kommer iaf min man följa och
    jag kommer nog blogga under tiden ;)

    Fortsätt blogga i din takt och sköt om dig vännen!

    Kramar Linda

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att du är tillbaka. Det är viktigt att lyssna på sig själv och ta hand om sig. Det är en lärdom jag själv försöker ta till mig just nu. Det är inte så lätt när det är så roligt med allt tycker jag ;-)

    Jag ser fram emot lite inlägg framöver,
    Mvh
    Linda

    SvaraRadera
  7. Glad jag blev när jag såg att du gjort ett nytt inlägg!:) Ta det lugnt nu och ta hand om dig!
    Ni ser inte ut som 80 någon av er tycker jag!:)
    Skönt att du mår bättre och att du klarar av att titta på både dator och tv igen. Jag tittar lite på VM, men följer det inte.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Så kul att se ett inlägg från dig. Ta det lugnt nu ändå och ibland får bloggen vänta. Försöker intala mig själv det ibland :)

    SvaraRadera
  9. skönt att höra att du mår bättre, vännen, men tänk att du dragit på dig en SÅ gammal gubbe ;)
    man borde faktiskt skriva upp alla dessa fantastiska kommentarer...
    ha en skön helg! kram
    ingela

    SvaraRadera
  10. Roligt att höra att du mår bättre ! Nilla

    SvaraRadera
  11. Hej Vännen!
    Vad kul att du är tillbaka och att du mår bättre!! :)

    Vilken fin bild på dig o din "80-åring";) (tycker ni ser ut som 25 båda två*fniss*)

    Ha en mysig fredagkväll!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  12. Det är verkligen värt ett besök, så försök komma dit om ni ändå är i närheten!:) Var i Lidköping bor din bror? Kommer ni här ifrån?
    Kram

    SvaraRadera
  13. Va glad jag blir att höra att du är bättre!!! Ser fram emot lite Spanienbilder!

    Kramar

    SvaraRadera
  14. Hej! Va roligt att du har skrivit några rader. Härligt att du mår bättre! Ska bli spännande att få se lite mera bilder från eran resa.

    Söt kommentar. Eller ja... för dig men kanske inte för mannen =) Min son sa till mig en dag: "Mamma, nästa gång du fyller år blir du gammal. Och när man är gammal så döööör man!" Och sen log han. Jag blir ju bara 26.... =(

    Kram

    SvaraRadera
  15. Vad roligt att du är med på bloggen igen! Jag har verkligen saknat dina inlägg!

    Ja, de är för goa barnen med sina spontana kommentarer. Men jag måste säga att han ser väldit ungdomlig ut för sina 80 år *fniss*.

    Själv får jag mest kommentarer om min kropp. Varför min ben är så tjocka upptill (låren) när de är smala nertill (vaderna). Barnens ben är ju som pinnar hela benen. Ja, de får väl vänta och se... Ha en jätte skön helg, vi får hoppas solen ler mot oss! Kraam Stina

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!