05 mars 2010

AWARD


Jag har fått en award för att min blogg sprider energi, positivitet och inspiration. Åh, vad glad jag blir för de orden! Tack, snälla Åse, med bloggen Limetwig !


Här är reglerna för att motta denna award:The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:


1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.


Jag skickar vidare till följande bloggar, som ger mig både glädje och inspiration!


Bloggar som är värda ett besök!

Nu ska J2 och jag ut och skotta snö i solskenet! Hon är så gott som frisk nu och vi har det riktigt mysigt här hemma:)

Ha en skön fredag!

Kram Pernilla

7 kommentarer:

  1. Hej Nilla och GRATTIS till fin award - den är du sååå värt:) Önskar dej en skön helg - kramar!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till din award och tack för att du skickar en till mig. Passande denna strålande dag. vad vackert det är ute!!!

    ha en fin fredag och njut av snön i solen!

    SvaraRadera
  3. Grattis till Awarden! Vilket härligt väder, nästan så man kan dra fram solstolen...;))

    Kramar C

    SvaraRadera
  4. grattis till din award! den är du väl värd, och tusen, tusen tack för att du skickar den vidare till mig. jag är tacksam och rörd.
    varmaste kramar
    ingela

    SvaraRadera
  5. TACK goaste du = )!!! GRATTIS till din award oxå, passar ju dig så himla bra = )!

    Ha en skööön fredag!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  6. Grattis og tuuusen takk for at du gir den videre til meg! Du er søt!♥ Klem Heidi

    SvaraRadera
  7. Men Nilla du underbart gulliga! Hämtar den när jag kommer hem. Ska läsa ikapp lite hos dig då också.

    Kram Lisa
    Och grattis till dig!!!

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!