09 oktober 2009

PRESENTER

Den här veckan har jag fått flera presenter av snälla och goa och omtänksamma vänner. Sånt kan verkligen muntra upp vardagen!

Våra middagsgäster hade med sig en blomma, med en vacker kruka.




Men inte nog med det, de hade också med sig en perfekt present till en chokladälskare. Måste ta reda på var de köpt den, MÅSTE ha mer...!





Sen har jag en jättego vän som vid ett tillfälle bjöd mig på te. Jag tyckte det var så gott och undrade var hon hade köpt det. Tyvärr var det på en marknad som bara inträffar en gång om året i vår stad. Nu hade det gått ett år, det var marknad igen och vem har nu fått en egen påse av detta goda Chai -te..!





Vad glad jag blev för mina presenter!

Kram Pernilla

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för din goa kommentar inne hos mig! Självklart går det bara tt du länkar, jag blir bara smickrad! Ja visst är Åres chokladtryfflar något alldeles speciellt, jag har en kompis som jobbar mycket i Åre och han kommer alltid hem med dessa ljuvliga skapelser, mums!

    Önskar dig en trevlig helg!
    Karolina

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!