29 oktober 2009

MORGONLYX

Igår var en riktig lyxig morgon, för vi kunde unna oss lite sovmorgon. Ingen stress utan tid för en lugn och skön frukost. Det var bara J1 och jag som skulle iväg, så den här gången kunde hon få ta cykeln.



Hon "grävde" fram cykeln ur alla löv och så bar det iväg. Det blev en trevlig liten promenad/cykeltur när vi diskuterade livets väsentligheter och planerade morgondagens pannkakslunch. Inget speciellt, men ändå så mysigt! Önskar att jag hade mer tid för var och en så där på morgonen, innan alla rusar iväg till sitt. Det är vardagslyx!

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt det låter:)
    Själv ser jag fram emot morgondagen,
    då jag är ledig och ska tillbringa hela dagen med min lille son:)
    Får se vad som hittas på...
    kramis

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!