20 februari 2014

PRESENT TILL MIG


När någon frågar mig vad jag önskar mig t.ex. 
när jag fyller år eller till julklapp brukar jag ha svårt att komma på något. 
Förutom en sak. 
Som jag önskar mig varje gång. Men aldrig får!!
Så nu har jag bestämt mig för att fixa det själv istället :)

Jag pratar om en tidningsprenumeration och jag har tittat på tidningskungen.se
för att hitta något roligt. Jag tror faktiskt jag ska välja något annat än inredning
den här gången, är lite sugen på något som har med hälsa och träning att göra. 
Eller kanske foto. Eller mat och bakning. Eller...ja, jag vet inte riktigt! 
Någon som har nåt bra tips?








När jag läser tidningar är det faktiskt inte alltid så att jag läser dem så 
väldigt noga. I alla fall inte när det gäller inredning. Där är jag mer ute efter att 
få inspiration och det får jag av vackra bilder. 

Samma sak när det gäller t.ex bakning men där är förstås även recepten intressanta! 

En fototidning däremot brukar jag läsa om och om igen och lära mig mycket ur,
både när det gäller teknik för att fotografera och arbeta med bildredigering.
Så vilken tidning man ska välja beror lite på vad man är ute efter. 
Avkoppling och inspiration eller något man har mer praktiskt nytta av....






Kanske ska jag välja flex!?!? På tidningskungen kan man nämligen välja 
att ha tre tidningar per månad för 99 kr och då kan man ju passa på att 
prova några olika. Man får dessutom byta så ofta man vill! 
Måste nog kolla upp det där lite till, låter ju nästan för bra för att vara sant;)


13 kommentarer:

  1. Det är mysigt att ha en tidning att vänta och längta efter. Jag har blivit pinterest-nörd..hämtar den mesta av inspirationen där.
    Har tagit ikapp lite här inne..det är inte klokt va du är duktig på foto !!

    Tack för din varma o fina kommentar inne hos mej..jag vilar en stund till !!

    kramen till dej

    SvaraRadera
  2. Tyvärr läser jag inte lika mycket magasin längre, då jag hittar den mesta inspirationen på nätet. Blir nyfiken på vilka fototidningar du läser, kan du rekommendera någon för en glad amartör som vill lära sig mer o bildredigering o fotografering. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Varför inte testa Ztory.com och läsa tidningar på datorn i stället. 99 kr per månad och du har hur många magasin som helst. Både träningstidningar, matlagning och fototidningar m.m. m.m.

    SvaraRadera
  4. Det där med flex lät väl inte så dumt.
    Gillar att bläddra i tidningar, men tycker att många av dem har alldeles för många annonser. Jag förstår varför. Men ändå.

    Hoppas du får en trevlig fredag.

    Kram N

    SvaraRadera
  5. Precis de typ av tidningar som jag kan tänka mig också. Har inte hört om fler tidigare men det verkar ju jättesmart, ska nog kolla upp det.

    Hoppas att allt är fint med dig!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  6. Jag prenumerar inte på någon tidning, köper lite då å då annars är det bloggar och övriga nätet
    Trevlig helg
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  7. Jag hade också sluppit det här blasket som är ute nu!! Vintern har liksom passerat för längesen. Visst vi ska upp och åka skidor men här hemma behövs ingen snö.

    Kul med tidning som kommer i brevlådan. Till våren brukar jag köra med trädgårdstidningar.

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  8. Vilken bra present till dig själv! Det där med flex lät smart. Har du tips på nån bra fototidning som kan passa en amatör som mig?
    Önskar dig en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  9. smart det där med flex tycker jag det verkar som
    Ha en fortsatt fin helg
    Hanna

    SvaraRadera
  10. Älskar tidningskungen och deras erbjudanden, då kan man prova sig fram för att se vilken tidning man gillar bäst...

    Hoppas du får en fin kväll.

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera
  11. Jag har inget tips på någon tidning, det är ju så många att välja på = ). Men mycket bra present.

    Ha en skön helg!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  12. Hej Pernilla! Visst är det kul när det dimper ner en ny tidning i bland i brevlådan:) Ha det gott kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  13. Här är det mest inredningstidningar som gäller men jag uppskattar också tidningar om mat och hälsa :) Tyvärr räcker inte min tid till att läsa så mycket tidningar just nu eftersom jag går en utbildning och har mängder med facklitteratur som ska plöjas igen, puh!

    Önskar dig en fin vecka!

    Kramiz aka

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!