17 januari 2013

REA PÅ ALLT


Lite vår inne, men riktig vinter utanför fönstret.

Oj, vad mycket snö vi fått igen! Vitt och fint är det nu, mycket bättre än den brungrå,
isiga snön vi haft ett tag. Nog för att jag längtar till våren, men det är ju lite tidigt än.
Och nu när det ändå ska bli kallt igen är det ju lika bra att vi  har ordentligt med snö också.







 

Igår var J2 och jag ute på rean och shoppade mer än jag nånsin gjort förut.
När jag tittade runt strax efter jul hittade jag ingenting och tyckte inte heller det var billigt nog.
Nu, däremot, hittade vi av någon anledning en massa snygga kläder. Nästan allt
till 75% rabatt(halva priset på rea-priset, ni vet). Passar mig perfekt,ska vara billigt!

Även tulpaner var på rea, 19,90 för 10 st :) Ja, tom på semlorna var det rea, 5 kr st!
Så nu har vi flera fina tulpanbuketter. Dock inga semlor , de försvann ganska snabbt...


Kram

10 kommentarer:

  1. Härligt med rea....men ååå såå billiga tulpaner!!!
    Måste kolla om jag också har turen att hitta det:)

    Ha de gott vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  2. Inte helt fel att hitta en massa på sådan rea!:)
    Ska nog unna mig en tulpanbukett till helgen, synd att de inte är så billiga jämt.
    Har inte ätit en enda semla i år än, men börjar längta nu!:)
    Här har vi fått snö också, men inga mängder än. Ändå skönt att slippa det gråa.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul att gå på rea och få en hel del med sig hem = )! Så fint du har det.

    Kraaam L-L

    SvaraRadera
  4. Vilken shopping tur ni hade!!när det gäller kläder så brukar det ju annars inte vara så fina kläder på rean,och vilket superpris på tulpanerna!!!vi har också ätit semlor,det blir ju en del nu i januari och februari,kram kram A

    SvaraRadera
  5. Älskar rea o helst sån superrea du har varit på. Hoppas vi får se några av fynden. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Åh vad du har fyndat vännen, härligt med bra priser!! Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Ja än så länge har vi ju vintern här så då får det gärna vara en massa snö :).

    Men du så roligt att fynda så, jag har inte tagit mig iväg på någon rea alls.

    Fin bild! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  8. Hej hej Pernilla! Kul att kika in här igen! Vilka vackra brölloppsbilder, jag tycker du är hur modig som helst som fotar bröllop, you go girl!
    Jag har faktiskt också fyndat på rean! Jag köper ytterst sällan kläder till mig själv, men nu överraskade jag hela familjen tror jag!
    Ha en fin fredag!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  9. Så härligt att få vältra sig bland en massa rea och vilket bra pris på både tulpaner och semlor :-D
    Kram!

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!