03 augusti 2010

EN SKÖN DAG


Idag har vi börjat dagen med blåbärspannkakor - vardagslyx!

Det är så härligt att vakna upp och ha en "tom" dag framför sig där ingenting är planerat. Vad ska vi hitta på idag?
A och J1 har tillsammats cyklat iväg till kompisar som precis flyttat hit, från att ha bott några km utanför vårt samhälle.
J2 pratar om att gå ut och plocka blåbär - varför inte. Solen tittar tom fram lite då och då så det är en bra idé att se till att vara ute lite.
Kanske ska vi ta en sväng in till stan och passa på att hämta upp C när han slutar jobbet?

Vi får se vad det blir! Jag vill i alla fall önska er alla en riktigt skön dag!

Kram

16 kommentarer:

  1. Jösses vad gott det ser ut :)
    Låter som en riktigt skön dag. Uppskattar sådana dagar mer och mer, även om jag är en rastlös människa. Det är så skönt ibland och inte ha någonting planerat! :)

    SvaraRadera
  2. Blåbär - mummmms - jag älskar blåbär. Ett plus att det dessutom är så nyttiga - proppfulla av antioxidanter.

    Ha en bra dag!
    Kram J

    SvaraRadera
  3. Så mysigt!! :)
    Kul med veckans tanke vännen!
    Det kommer jag och följa,,

    Kramelikraam Annaleena:):):)

    SvaraRadera
  4. Sånn skal det være med feriedager... Dessuten er blåbær helt fantastisk godt! Ser i alle fall skikkelig deilig ut :o)

    SvaraRadera
  5. Det lät som en härlig start på dagen. Ja nog är små valpar söta som du skrev hos mig. Men vi har ett otroligt jobb framför oss. För jag tror inte den bara kommer vara söt hi,hi. Nilla

    SvaraRadera
  6. Vad gott det ser ut, det är en bra start på dagen kan jag tro. Och blåbär är verkligen så gott.

    Jag kan varm rekomendera att du provar Yoga mer, det ska jag göra. Att få starten i Florida var bra för mig men det var synd att jag inte fortsatte när jag kom hem, men det är bara att ta ett nytt tag.

    Jag såg vad min svagerska skrev om att du var så duktig på att fotografera och jag kan bara hålla med. Det är många tror jag som gärna vill ha så fina bilder på sin familj.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  7. Mums! Det ser jättegott ut. Tycker att din blogg är supermysig, tack!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Låter så underbart att få vakna upp med en tom dag framför sig. Här är det alldeles för mycket av måsten tyvärr.

    Mums vad gott det ser ut med blåbärspannkakor, vi var ute hela familjen senast igår och plockade blåbär :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  9. Det ser gudomligt gott ut! Får ta och göra det till frukost någon dag på semestern.

    Att ha dagar när man tar dagen som den kommer och går på känsla är så härliga. Hittade ni några blåbär?
    kram Annika

    SvaraRadera
  10. Så skönt det låter att vakna upp till en tom dag och få fylla den vartefter :)
    Ser underbart gott ut med pannkakorna och blåbären!

    SvaraRadera
  11. Åh, va gott det såg ut! Kan man börja dagen bättre, nae knappast va? Sååå himla fin bild, duktig du är på att fotografera!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  12. Men va härligt att börja dagen med blåbärspannkakor! Du kan verkligen konsten att ta vara på vardagslyxen. De är så inspirerande att läsa din blogg kram

    SvaraRadera
  13. Härligt med bara-vara-dagar!!:-) Och vad mumsig bild du har tagit!! Ha det gott!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  14. Vad gott det såg ut, verkligen vardagslyx!:)
    Kan inte du skicka hit din dotter, jag vill gärna ha lite nyplockade blåbär i min frys inför hösten och vinter!;) Tycker att det är så tråkigt att plocka dem.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Tänk om fler dagar kunde få vara precis som din, oplanerade. Det låter hur skönt som helst!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Jag tror att det är första gången jag besöker din blogg. Den är helt fantastisk. Och du tar så otroligt fina foton. Såg i ett tidigare inlägg på barnen, sådana foton skulle jag också vilja ta. Vilken kamera använder du och har du några tips att dela med dig?
    Ha det bra.
    Kramar Anette

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!