28 januari 2012

VÅRBLOMMA

God morgon lördag!

Idag hoppas jag på att vara pigg, så att jag orkar med allt jag vill göra. Skulle vilja åka och träna, baka semlor, ungarna vill åka skridskor och så vill jag redigera färdigt bröllopsbilderna.

Hmmm... kanske får vara nöjd med om jag i alla fall gör nåt av det...


Äntligen har jag skaffat mig lite vårblommor!



Orken har inte riktigt funnits där den senaste tiden, och därför har jag inte bloggat lika mycket som jag tänkt eller velat. Men jag vill i alla fall passa på att tacka för alla kommentarer jag får. Det är så roligt att läsa alla hälsningar, jag uppskattar väldigt mycket alla som tar sig tid att skriva en rad! :) Jag kommer titta in till er alla så småning om.


Ha en riktigt skön helg!



Kram

11 kommentarer:

  1. Älskar vårblommor!
    Tiden rusar tycker jag...nyss var det höst, jul och vips är det påsk.

    Vilken ambitiös dag du har! Låter bra alltihopa, speciellt semlorna ;)

    Kram och hoppas du känner dig piggare snart!

    SvaraRadera
  2. härlig bild du bjuder på! hoppas du känner dig piggare snart, inget kul att känna så!kramis!

    SvaraRadera
  3. Detsamma till dig, så jättefint bild på dina vårblommor. Hoppas att du känner dig piggare snart kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du hann att bara ta det lugnt också! Ibland får man vara glad över att hinna en sak.
    Borde också unna mig lite vårblommor. Köpte en så fin tulpanbukett till min faster som fyller 60 år idag och stod och tvekade på om jag inte skulle köpa en likadan till mig själv, men sedan blev jag snål...
    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tänk så det har kommit att bli när allt det roliga vi vll hinna med under lediga dagar gör att det i sig kan bli för stressigt. Gör att vi blir lite dämpade för att inte hinna allt det vi vill. Så dumt av oss Pernilla.

    Sköt om dig!

    SvaraRadera
  6. Så söta små vita :) Jag höll i en kruka i affären, men där fanns bara blå så jag lät bli... Hinner nog ännu köpa mig pärlisar.

    Hoppas du kryar på dig och får ny energi idag!
    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  7. Hej vännen skickar många energi kramar till dig och snart är det vår då brukar man få nya krafter! Jättefin bild på blomman! Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Fina Du!! Ta hand om dig!! <3

    Bakterapi funkar här med, knåda ur frustrationen, underbart rogivande doft o sen blir det som en belöning att provsmaka när det är klart... :)

    Kramar J

    SvaraRadera
  9. söta vårblomster!
    låt inte bloggen bli en stressfaktor, snälla du. man gör det man hinner och orkar med, resten får bero.
    kram och ha en bra start på veckan.
    ingela

    SvaraRadera
  10. Vilken fin blombild! Energi är bra att ha, jobbigt när man vill göra mycket men inte orkar. Hoppas energin hittade till dig.

    Må så gott!

    //Johanna

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!