11 september 2016

TRÄDGÅRDSFIX


I helgen hade jag bestämt att det skulle fixas i trädgården 
och framför allt köpas lite nya växter, både till rabatten och krukorna.

Nu blev det inte så mycket gjort igår, men å andra sidan hann vi mer 
än jag hoppats på idag, så man kan väl säga att det jämnade ut sig! :)







En varm och solig helg har vi haft - igen.
Jag börjar vänja mig vid att det är så här dagarna ser ut nuförtiden :)
Och väderprognosen säger att det ska vara runt 20 grader hela den kommande veckan.
Låter nästan för bra för att vara sant!?


3 kommentarer:

  1. Här ligger jag efter med trädgården och det skulle behövas höstplantor men det får vänta... Ser att du hittade en del och visst har vi haft ett underbart väder. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Visst är det toppen med dessa dagar som är och kommer att vara ett tag nu.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Helgen och speciellt lördagen var som en riktig sommardag!
    Så skönt så.

    Kram Kia

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!