30 augusti 2012

BEBISFOTOGRAFERING


Idag har jag haft en fantastiskt rolig dag!

Jag har haft besök av Emma och Eliah, och vi hade en hel förmiddag tillsammans. Emma har bloggen Från min sida sett och det är just genom våra bloggar som vi fått kontakt. Eliah är hennes lilla son och idag kom han hem till mig för att bli fotograferad! Så här såg det ut :)

Jag har inte gjort så många bebisfotograferingar förut, så det blev en hel del experimenterande som Eliah snällt ställde upp på. Han var verkligen hur duktig som helst! Jag fick många bra bilder som jag ska visa så snart jag redigerat dem. Idag får ni istället se en bild på Emma och Eliah tillsamman, eftersom de är så fina båda två!






Att träffa en bloggvän är lite speciellt. Det är spännande att möta någon vars vardag man följer, men aldrig träffat på riktigt. Man bildar sig en uppfattning om personen utifrån vad den skriver i sin blogg, men man vet egentligen inte om den stämmer. När det gäller Emma visade hon sig vara minst lika trevlig som hon verkat i sin blogg! Både jag och min familj trivdes tillsammans med henne och Eliah och hade som sagt en fantastiskt rolig dag :)

TACK Emma och Eliah för idag! Bra jobbat :)


Nu blir det en liten paus för bloggen, men jag återkommer snart :)



kram

16 kommentarer:

  1. Underbar bild!

    Vad fint att möta en bloggvän. Precis som du skriver, man följer en persons vardag men man har inte mötts och då är det så roligt att äntligen få göra det.

    Du är verkligen en duktig fotograf Nilla!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. En mycket vacker bild.
    Tack för dina fina ord.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Å så roligt! Både att träffa en bloggvän och bebisfotograferingen. Håller med dig om att det är väldigt speciellt med att träffa en bloggvän, precis som du skriver så skapar man sig ju en uppfattning genom bloggen.

    Ser fram emot att få se bilderna sedan!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  4. Fin bild på min fina syster! Kul att du tog bilder på henne och Eliah. Väntar med spänning på resultatet!!

    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  5. Ja, man vet ju inte hur det ska kännas när man träffas på riktigt. Men det är kul att man kan fatta tycke för någon man aldrig träffat.
    Fin bild.

    Ha en toppen fredag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Hej hej!

    Vilken underbar bild. Den sprider kärlek!! Du är jätte duktig.

    Ha en jätte fin helg. Kram

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att ni träffades! Och vilken fin bild, det blir spännande att få se mer sen :)

    SvaraRadera
  8. TACK för i torsdags! Fantastiskt rolig dag! Ni var SÅ trevliga allihopa & det var verkligen kul att träffa er! Jag ser ju såklart också fram emot resultatet!

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Hej, så roligt att ha hittat hit (via Emma)! Här kommer jag kika in igen, jag som också älskar fotografering :-)
    /Victoria

    SvaraRadera
  10. Fin bild och jag kan tänka mig att det är en utmaning att fota bebisar som inte riktigt "posar" som de blir tillsagda ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  11. Men vilken fin bild, vad duktig du är! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  12. så fina !!...duktig du är ...


    Kram

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera
  13. Vilken fin blick de delar:) Så fin bild! Och va kul att ni träffats och att du fått den stora äran att fota dem!

    Kram du goa

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!