01 juli 2011

ÄNTLIGEN MINA!

Jag brukar varken bry mig om eller vara insatt i "märkesvaror" och köper lika gärna snarlika kopior, så länge jag tycker de är snygga. Men när jag såg ett par Hunter första gången var jag helt fast. Det var bara vill ha, vill ha, VILL HA!!! Problemet var förstås att jag tyckte de var alldeles för dyra och det bara inte gick hitta några kopior som dög :(

Men plötsligt händer det....
Dagen när vi skulle åka hem från Danmark skulle vi fördriva tiden i Fredrikshamn innan färjan gick. Vi hittade nån slags stormarknad, typ Citygross eller nåt liknande, där det var ett väldigt blandat utbud av allt. Det mesta fanns i en skräpvariant och en lite bättre. Och där, bland alla andra gummistövlar har de en hel hög med Hunterstövlar! Olika färger, olika modeller, både barn- och vuxenstorlekar blandat i en enda röra. Och till min stora lycka fanns det enda par av precis de jag vill ha och dessutom i min storlek!!! Och till fyndpris: 649 DKK. Gissa om jag var nöjd :D





Det skulle det faktiskt regna idag. Av någon konstig anledning blev det i stället ganska soligt och 25 grader varmt...
Men mina stövlar hade redan åkt på, och faktiskt - de fungerar även i solsken! ;)



Kram



14 kommentarer:

  1. Jag har haft samma problem själv. Vill ha Hunters men inte betala för dem men nu beställde jag ett par häromdagen (exakt såna som du har på dig), hittade en hemsida i England www.countryattire.com de kostade 700 kr och det var dessutom fraktfritt. Ett tips bara ifall du vill ha fler någongång.....och STORT grattis i efterskott! ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  2. Hunter är bäst! Dom har jag året runt!
    Grattis till dina .......

    kram CC

    SvaraRadera
  3. De är snygga!!

    GRATTIS såhär i efterskott och välkommen i klubben!!!! Härligt firad du blev!! Nu blir livet bara bättre och bättre:) Säger jag som är 41...hihi

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Visst är det kul med snygga stövlar!:) Och det gör ju inget om man hittar dem för ett billigare pris!;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. De är så snygga! Jag hade inte heller tackat nej till ett par. Med tanke på hur vädret ser ut framöver lär du nog få användning av dem också.

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  6. Grattis! Då blev det en lyckad resa i flera bemärkelser :)
    De är verkligen jättefina!

    SvaraRadera
  7. Jag förstår din lycka. Jag älskar mina.

    Ha det fint

    SvaraRadera
  8. STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT GRATTIS i efterskott!!! Vilken uppvakning!!! Måste ha varit en riktigt lyckad dag!!! Vad jättefin du var på kortet i inlägget!!! Och vilka ursnygga stövlar, klart du bara måste ha ett par såna!!!! Jag skulle inte tacka nej till ett par heller ;) Skitfina!! Men något regn det önskar vi oss INTE, PRONTO, haha, för nu har jag semester :))

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  9. Hunter är grymma!
    Kul att var tillbaks och läsa allt som jag missat nu i flera månader :-)

    Kram kram anna

    SvaraRadera
  10. Underbart att hitta såna fynd! Speciellt när man velat ha dem så länge:)

    Ha det gott, kram Therese

    SvaraRadera
  11. Tack för go kommentar, visst är vi modiga som startat eget = )!!!!

    stor kram L-L

    SvaraRadera
  12. Ljuvligt med fynd, det ger onekligen en viss lyckokänsla =)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  13. De är ju sååå snygga!! Ibland ska man helt enkelt ha lite tur :) Grattis till fyndet!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  14. Snygga! Och här i vårt fina land behövs de faktiskt :D

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!