14 april 2011

VARDAGSLYX I JOGGINGSPÅRET


I kväll har jag haft en så himla mysig kväll! J2 och jag var ute och inspekterade elljusspåret. Vi bestämde oss för att prova att jogga lite och det slutade med att vi joggade nästan hela spåret!

Vi tog en lite genväg men det blev i alla fall säkert 2 km. På några ställen var det fortfarande snö, så där gick vi, men annars orkade hon springa hela vägen. Jag tyckte hon var superduktig!

Och det hela gick i en takt som var alldeles lagom för en mamma med lite förkylning och halsont... Hoppas jag inte får ångra det här, men jag tror i så fall ändå det var värt det, för vi hade sååå mysigt tillsammans. Riktig vardagslyx!!!







Kram

7 kommentarer:

  1. Härligt det låter!:) Här är våra spår riktigt fina nu. Ska försöka komma ut igen nu i helgen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det lät mysigt. Vad skönt att ha kommit igång.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  3. Härligt! Hejja er! Önskar att jag också kunde ge mig ut och jogga. Kram

    SvaraRadera
  4. Vad i #%&/(=&%&# är det här!!?? Alla verkar ha superkondis men själv får jag flåsa lungorna ur mig i spåret!!! Så himla orättvist alltså!!! Men det ska ta mig tusan bli ändring på det!!!! Haha.

    Önskar dig en skön helg!

    Stooooooooooooooooor helgkramiz aka

    SvaraRadera
  5. Hej hej!
    Vi har fått vår första award och vill även ge dig den såklart. Titta in hos oss för att få den
    Trevlig lördag.
    Kram Linda & Anna

    SvaraRadera
  6. Hej. Vad skönt att springa. Jag har tänkt på det ett tag också, men har precis börjat med cykelrundor (eller min sambo släpar med mej.. he he)

    Trevlig helg.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Har en liten award til dig inne hos mig i dag :)

    KRAM CC

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!