09 november 2010

BLOGGTIPS




Måste bara få tipsa er om en blogg jag nyligen hittat!

Fantastisk inpiration för dig som gillar bakning, vill få tips om nya recept eller helt enkelt gillar vackra bilder.
Mycket bra beskrivningar och bilder som visar steg för steg hur man ska göra. Finns många recept jag skulle vilja prova på :-)

Allt är fint upplagt och bilderna är så vackra och inspirerande - en underbar blogg! Titta in här och se om ni håller med mig!




bild lånad från Passion 4 baking




9 kommentarer:

  1. Tack för tipset. Den bloggen måste jag kika in :) Kramar från Emilia

    SvaraRadera
  2. Härliga recept med superfina bilder. Mmmm, nu måste jag få lite tid över till att baka känner jag. Tack för tipset!

    Ha en fin tisdagskväll!
    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  3. Alltid bra att få nya tips!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. mmm... jag håller med!
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket för tipset.
    Det måste jag kolla in! =)

    Ha de fint!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset, den bloggen har jag inte besökt förut!

    Kram och njut av din tisdag
    Pudersnö hälsningar från Kungsbacka

    SvaraRadera
  7. Jätte härlig blogg! Så mycket smaskigt man kan göra, men som man borde låta bli att äta... Varför så lätt att lägg på kilon och så segt att ta bort dem?

    Skönt för dig att vara ledig över höstlovet. Här pusslades det för att skolbarnen skulle kunna vara hemma. Det blev som vanligt farmor och mormor från örebro som sällde upp. På fredagen var jag ledig som jag brukar.

    Nu börjar jag se slutet på budget och bokslutsarbetet på jobbet. Skönt att det blir lite lugnare i december innan det drar igång igen i januari med en massa nya bokslut.

    Det var mysigt att hälsa på två av kattungarna. De bor i Gottsunda så det är ju ganska nära. Nu planerar vi för en ny kull till våren eller sommaren.

    Nu ska jag natta barn. Maken ligger redan och sover eftersom han ska upp och ploga snö vid midnatt och sedan jobba på vanliga jobbet. Jag skulle aldrig orka! Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Hej! Vilket bra tips! Passar bra till julens bakning. Har du fått vinsten än?
    kram tessan

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!