19 oktober 2010

TAVELVÄGG



Nu är jag snart klar med min tavelvägg! Det roliga var att när jag bad C hjälpa till blev svaret "ööh, jaha, var ska den vara då?"

Åh, i hallen ut mot köket, det har jag ju pratat om i flera månader - har han inte lyssnat en enda gång!? Vilken vägg har han annars tänkt sig, det finns ju bara den i vardagsrummet kvar... hmm, förresten...

Och plötsligt kom alla tavlor upp på en helt annan vägg än den jag hade tänkt mig! Och jag tror faktiskt att jag tycker det blev bra :-)

Förutom en förstoring som ska in i en ram är det några bokstäver som ska införskaffas, sen är den klar. Imorgon kommer bilder på hela väggen, men ikväll visar jag några av mina favoriter bland de foton som kommer finnas med.







Kram

13 kommentarer:

  1. Riktigt härliga bilder. Du är super duktig Nilla!!!
    kram J

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att få se hela tavelväggen! Har nämligen en flyttlåda med foton som jag vill ha upp på en vägg i vardagsrummet. Har fotolister, men vet inte om jag vill ha upp dem igen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder!!

    Kommer med all säkerhet
    bli en snygg vägg.

    Håller på själv med en fotovägg har många ramar
    men få bilder;(

    Kram C




    .

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara bilder på dina fina barn!

    Är helt säker på att tavelväggen kommer bli sååå bra :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Jag väntar med spänning. Jag har köpt massa tavlor och ska knåpa ihop en vägg här med.

    SvaraRadera
  6. eller ramar menar jag ju hihi

    SvaraRadera
  7. Fantastiska bilder.Ska bli roligt att se slutresultatet. Din son kanske blir en fotomodell. Han får öva som få :-)

    SvaraRadera
  8. Fina bilder Pernilla, ska försöka fixa lite väggar när tid ges, härligt med lite inspiration. Hinner inget, har bytt arbete 8-5 = inget liv, passar inte mig, vanedjur som man är det blir nog rikets tjänst igen med lite oregelbundna tider.
    Hoppas allt är väl med dig och familjen.

    Kramen
    Ulrika

    SvaraRadera
  9. jättefina bilder!
    själv är jag oföretagsamhetens moder. köpte bokstäver till min tavelvägg redan sommaren 09 och ramar är också inhandlade, men ändå händer inget... kanske jag får en spark i baken när jag ser hur fin din vägg blev ;)
    ha en skön ledig dag!
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  10. Underbara bilder vännen! så duktig du är med kameran!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  11. Ser fram emot att få se resultatet så småning om.

    SvaraRadera
  12. Vad roligt med en fotovägg! Och dina barn är så himla fina. Kan det bli bra eller kan det bli bra?!

    Såklart får man se bild på nya frisyren;)

    Kramis Lisa

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!