09 november 2009

LULU CARTER


Nu är ni ju alla väldigt kreativa och duktiga när det kommer till inredning, men jag tänkte ändå tipsa om en tävling hos Hemmakanalen.se

Ibland kan man ju känna att man kör fast lite grann. Kanske har man inte har tillräckligt mycket tid eller ett rum som är så hopplöst att man inte riktigt orkar sätta igång.... Eller så kanske det bara vore intressant att se hur ett proffs arbetar och tänker.
I så fall kan man vara med och tävla om en inredningskonsultation med Lulu Carter (ni vet hon i Änligen hemma). Tävlingen pågår till 22 nov.


Kram Pernilla

7 kommentarer:

  1. Ja visst kör man fast. Det kanske skulle vara något hihi...

    Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Hon får gärna komma hem till mig:)
    Javisst är det kul att få inspiration av någon annan ibland.
    Jag ska om några veckor själv påbörja en utbildning inom Colorama som "inredningsrådgivare"
    Jisses, vad kul det ska bli...

    Há en bra dag
    kramis

    SvaraRadera
  3. Hej Pernilla!

    Va kul - tack för tipset. Jag tycker hon är duktig och visst kör man fast ibland...:)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Tack för din utmaning! Var en utmaning att bara ta sig fram till datorn hi,hi. Är flyttkartonger överallt. Ha en skön dag! Nilla

    SvaraRadera
  5. Hej Pernilla,
    mailade dig idag....där gick vi om varandra!:)

    Kram Anne-Lee

    Ha ha tänk vad kul om Lulu skulle ha kommit hit....hade nog blivit en utmaning för henne med....

    SvaraRadera
  6. Va?! Stod ni i kö i sex timmar? Det var det värsta. Vi var där i tre timmar i går och det var länge nog för att nästan få ett sammanbrott. Mycket bra jobbat! Du vad roligt att du ville länka till mig. Jag länkar såklart till dig.
    Ja, tänk om Lulu Carter kunde komma och fixa till lite.;)

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  7. äsch då, hon kommer säkert inte till finland. jag får klara av planeringen av köksrenoveringen själv :)
    ja, visst är det konstigt att man ser allt i bilder numera. så är det för mig var jag än rör mig. ibland blir det nästan jobbigt ;)
    kram,
    ingela

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!