28 oktober 2016

HALLOWEENKALAS OCH LEDIGHET

Att man fyller år i maj spelar ju ingen roll, har man inte haft sitt
kalas är det ju en strålande idé att ha det i oktober istället och då 
kunna göra det till en halloweenfest!

Det blev ett trevligt kalas med 4 mysiga gäster som skötte sig exemplariskt.
Måste säga att jag är glad att den där tiden med kaotiska kalas, där ett helt kompani
av 6-7 åringar röjer runt i huset, är över för gott!! Nu sköter de sig själva och är 
så trevliga och belevade, medans de tittade på film kunde jag sitta för mig själv och 
titta på idol och mumsa chips :)











Supertrött var jag ändå när jag vaknade ändå, men det gör ingenting för nu väntas en 
hel veckas ledighet! Passar alltid på att ta ledigt när barnen har höstlov :)
Hösten är ju inte min bästa tid precis, särskilt nu när vi ställer om tiden och det bara blir mörker...
Då gäller det att hitta på något som muntrar upp tillvaron och den här gången blir det en
tur söderut i Sverige. Efter halva vägen lämnar vi av barnen och fortsätter sen till Skåne
och en spa-vistelse i Ystad. Åh, så skönt det ska bli!!!


3 kommentarer:

  1. Så Scary dukning och så kul med kalas. Ha en skön ledighet nu med Spa och allt.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Så härligt dukat :)
    Det måste varit ett lyckat kalas!
    Skönt med en spavistelse :)
    kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Vad spännande med halloween kalas! Hoppas ni har ett mysigt höstlov. Kram Suss

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!