31 augusti 2016

ÄTBART I VÅR TRÄDGÅRD


För mig, som inte är någon trädgårdsmänniska,
känns det så otroligt lyxigt att det ändå växer bär och fruktträd
i vår lilla trädgård. Det är ju såååå mycket godare att få plocka egen frukt
än att köpa den! För att inte tala om jordgubbarna, där det fortfarande kommer nya
om än dock lite små, fast det nu snart är september.







Idag har det varit en skön sommardag och tack vare flera dagar med
riktigt fint väder de senaste veckorna känns det ok att september nu är här.
Nu känner jag mig lite mer redo än förra gången "hösten" kom, där i början av augusti.
Men jag hoppas fortfarande på fler dagar i soffan på altanen, där jag brukar sitta när 
jag kommer hem från jobbet. Det är ju så härligt!


1 kommentar:

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!