07 juni 2015

ZETAS


I veckan var vi på en liten utflykt till Zetas Handelsträdgård.

Jag hade inte varit där förut, men förstås hört mycket om det.
Så förväntningarna var ganska stora, men jag blev inte besviken.
Verkligen så mycket vackert och inspirerande, 
om vi nu nån gång ska ta tag i vår lilla trädgård...
















Sen har de ju världens finaste lilla café där också, 




Men något sitta-ute-väder var det ju inte direkt och 
tyvärr blev det snabbt fullt där inne, så det blev att ta med sig en latte....




...och en av de godaste bullarna jag nånsin ätit,
nämligen den där överst på bilden med mandelmassa och vallmofrön.
Vill ju åka tillbaka genast, bara av den anledningen... :)







6 kommentarer:

  1. Underbara bilder
    Ha en fin kväll
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Det är ju så så mysigt där! Och maten och fikat underbart! Trots att vi har ca 30min cykelväg eller 10 min med buss är det inte ofta vi går dit. Lite frön köptes där tidigare i våras. Det får nog bli ett besök dit snart igen tror jag bestämt.

    SvaraRadera
  3. Å det är ett magiskt ställe det där!!!
    Har du sett att de har en egen youtubekanal med tips ? :-)
    Ha en fin måndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Fina, fina bilder, och finast är den på dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Avundsjuk, vill oxå dit... NUUUU : )

    SvaraRadera
  6. Avundsjuk, vill oxå dit... NUUUU : )

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!