26 februari 2015

SKIDVM OCH FEBER - EN BRA KOMBINATION ?


Att februari är en riktig sjukmånad vet man ju om,
men jag trodde mest det var barnen som skulle vara sjuka...





Men nu ligger JAG här i soffan med feber och halsont. IGEN.
Tycker inte det var längesen sist!?






Försöker roa mig med min ipad och letar inrednings-
inspiration i Mio:s nya katalog, men har inte någon riktig lust...



 



 Ute strålar solen, typiskt att man ska behöva hålla
 sig inne när det börjar se lite vårlikt ut där ute...






Men en fördel att vara sjuk just nu är förstås möjligheten att följa skid-vm på tv!
När det tas guldmedaljer för Sverige vill man så klart vara med:)
Snart dags att krypa ner i soffan igen och följa stafetten!
Skid-vm och feber kanske är en ganska bra kombination ändå!?



15 kommentarer:

  1. Tråkigt att vara sjuk, men inte helt fel att kunna följa vm! Jag var sjuk under vinter-os sist och det var inte helt fel. Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så trist... tur det är något på tv du gillar, det underlättar lite när man inte orkar annat. Krya på dig!!
    Fina bilder som alltid!

    Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Grattis till guldet! :) Vi har från och till följt vm på tv men helst är vi ute i skidspåret själva under vårt sportlov. Hoppas du kryar på dig snart!

    kram Sabina

    SvaraRadera
  4. Ja den kombinationen har vi varit glada åt också jag och mannen som varit sjuka länge nu. Krya på dig! Kram Pdfnilla

    SvaraRadera
  5. Jag har kopierat in receptet på cheesecaken under din kommentar i min blogg. Så får du det lite före inlägget publiceras :D

    Fortsatt trevlig fredag, Madame Edith

    SvaraRadera
  6. Men fy vad trist! Att vara sjuk är verkligen inte kul! Men som sagt, man kan ju passa på att kolla skidor då :-).

    Jag vill gärna kolla men blir lite stressad över att sitta framför tv: hela dagen. Så idag jobbar jag lite, bloggar och kollar skidor samtidigt. Kanske inte så effektivt men jag gör ett försök :-).

    Vilka fina bilder du visar!
    Kram och krya på dig Malin

    SvaraRadera
  7. Hoppas du har hämtat dig efter förkylningen nu! De fina gula tulpanerna måste ju pigga upp lite i alla fall!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Detta piggar upp, kul tävling: http://elledecoration.se/tavla-och-vinn-trendiga-mattor/ och så lite soffmys vid Mello. KRYA!! :)

    SvaraRadera
  9. Finns fördelar och nackdelar med allt! :) Nu är VM över så nu kan du bli frisk igen. Vi har tittat en del och spännande har det varit. Förstår inte vart de får all energi ifrån? Varje dag ge sig på en ny distans och kriga sig fram.

    Ha en toppen söndag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  10. Nu hoppas jag att du är frisk igen=))

    Tack snälla för fina ord hos mig gällande boken!
    Kram och skön dag // Hannis

    SvaraRadera
  11. Jag hoppas att du är piggare nu!!
    Den nedersta bilden du tagit på tulpanerna, den är så härlig.. man blir alldeles varm i hela kroppen.
    Jag ÄLSKAR gula tulpaner :)

    KRAM

    SvaraRadera
  12. HÄRLIGA gula blomster:) hoppas ni har lika vårsoligt som oss här i GBG, nu ser man hopp efter mörker.

    Vill du se ett UNDERBART tornhus kan du kika in min blogg:)

    ha en härlig helg

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!