06 augusti 2014

VARMT OCH SUPERSALLAD

Det skulle bli lite svalare, 22- 23 grader, var det sagt.
Så vi satte igång med projekt rensa garaget och röja i trädgården.
Men det gick trögt...och när jag tittade på termometern stod den på 29,3 grader!
Inte undra på att det kändes lite segt :)




Men jag klagar INTE!
Runt 30 grader tycker jag är perfekt och det har vi ju haft hur länge som helst nu.
Vilken underbar, helt fantastisk sommar vi har!!!

Jag tycker om att äta sallad när det är varmt,
den här "Supersalladen" tyckte jag var jättegod.
Recept finns HÄR.


4 kommentarer:

  1. Nä, jag klagar inte heller! Snart nog blåser det snålblåst och regnar småspik, så jag njuter till fullo av varenda solstråle:))
    Mmm, vilken smarrig sallad! Får jag testa!
    Ha de gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ajdå, men laxen kan man nog byta ut mot typ kyckling för jag tål inte lax..

    SvaraRadera
  3. Hihi, känner igen det där med att det hela tiden blir finare väder än väntat :) Men jag klagar lite.....20 grader är nån form av utekomforttemperatur för mig. Gott då att komma till jobbet som har fungerande AC!

    Tack för salladstips!

    SvaraRadera
  4. så gott det ser ut
    Ha en fin kväll!
    Hanna

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!