06 december 2013

SNÖYRA



I kväll yr snön utanför fönstret och jag tycker det är alldeles perfekt 
att sitta inne framför brasan och titta ut på det vackra vinterlandskapet.




J1och J2 däremot, tycker det är alldeles fantastiskt att  vara ute i snön
och just nu (klockan är 22.06) är de ute och leker i trädgården! 
Inte ens Idol lockade en sån här kväll...


Själv är jag trött, trött, trött och längtar efter sovmorgon och en lugn och skön helg.
Och fortsätter det snöa imorgon är det ju en perfekt ursäkt 
att inte behöva ge sig ut utan ta det riktigt lugnt hela dagen, eller hur!?



5 kommentarer:

  1. Hoppas du fick en riktigt lugn o fin helg!
    Här regnar det just nu... När det var så fint, hade hellre haft snö då måste jag säga.
    Ha en fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du haft en riktigt lugn och skön helg!
    Tänker ofta på dig och undrar hur du har det.
    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mysigt och stämningsfullt!

    Hoppas helgen var fin och avkopplande

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Enormt vacker bild !!!
    Hoppas din helg blev så där lugn o skön som du önskade !! Själv är jag snönörd ...jag vill bara ut ut ut när jag ser snö !!!!!!

    Stora kraaaaamen

    SvaraRadera
  5. Så mysigt Pernilla!
    Vacker bild!!!
    Mys och må <3
    Kram Jane

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!