20 maj 2013

SOMMARVÄRME OCH GRILLMAT


2 underbara sommardagar, fast det bara är maj, 
fick vi den här helgen :) Härligt!






Och vi har förstås grillat (som alla andra?)
Visst kan man  grilla året om, men grillmat är ändå sommar för mig!






Önskar så mycket att det blir en sån där varm och skön sommar i år,
där man kan sitta ute länge på kvällarna och njuta av värmen,
efter dagar fyllda av bad och sol. Det behövs efter en lång vinter!






Och maj har ju börjat riktigt bra när det gäller värme och sol.
Nu hoppas vi att det fortsätter så här!




Kram

7 kommentarer:

  1. Jag håller med dej Pernilla.
    Grillning hör sommaren till.
    God måndag.

    SvaraRadera
  2. Ja, det hoppas jag också. Tycker verkligen att vi är värda en riktigt fin sommar efter den här vintern.

    Här grillades det också i helgen. Känns som ett måste i det här vädret!

    Ha en riktigt fin start på veckan!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Härligt med sommarvärmen! Det är nu grillat smakar som bäst, mot slutet av sommaren börjar man tröttna när det blivit för mycket av det goda!
    Men åh vad vi skall grilla mycket ännu :)

    kram Sabina

    SvaraRadera
  4. Ja, i år måste vi väl ändå få en riktigt varm och härlig sommar? Låter och ser väldigt gott ut med grillat! Det riktigt vattnas i munnen trots att vi just åt middag. :)

    Ha en fortsatt fin vecka!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag håller med dig om att grillning hör till sommaren och här har det också grillats i helgen, underbart att det vi fick två sommardagar så här i maj. Nu håller vi tummarna för den där fina och varma sommaren :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  6. Så vackra bilder du tar!!
    Jag gillar att planera med, för det är för jobbigt att komma hem o alla är hungriga och stå o fundera på vad man ska laga.
    Gillar ordning:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. ÅH så fina bilder du tar! Du är verkligen duktig! Jag ska visa fler bilder från New York, det lovar jag:)

    Hoppas att ni mår bra!

    Kram Emma

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!