14 augusti 2012

LITE VISSEN

En litet tack för alla hälsningar jag får här på bloggen!
Är lite dålig på att titta in hos er just nu, känner mig sååå trött,
ungefär lika vissen som den här blombuketten ;)


Nä, jag är inte sjuk eller så, bara väldigt ovan vid att jobba!
Tänk att det är en så stor omställning att vara på jobbet att man blir helt slut framåt
eftermiddagen/kvällen. Lagom tills jag kommer hem är jag så trött att jag inte orkar göra nånting!

Tror faktiskt jag ska gå och lägga mig snart, så jag orkar upp i morgon.

Go´natt!



Kram

5 kommentarer:

  1. Ja, det är verkligen en stor omställning när semestern är slut. Hoppas att det känns bättre snart!

    KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att sova när man är trött. Jag somnade en kvart direkt efter det jag kom hem från arbetet. Helt slut!

    Ta det lugnt, ta din tid att komma in i rutinerna igen.


    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag har nu jobbat i 4 veckor snart och de 2 första var ju hur pigg som helst på jobbet.Men nu har tröttheten kommit och det känns ju motigt att veta att man inte har nån lång ledighet att se fram emot.Men de dagar jag är ledig så blir det verkligen slappardagar som idag t ex.Bakning och en cykeltur med dottern står på agendan.Det räcker!Hoppas du vilar upp dig ordentligt,kram,kram!

    SvaraRadera
  4. Hej Nilla,
    Känner igen mig, är såå trött på kvällarna, igår gick jag o la mig klockan 9..hoppas det blir bättre snart!

    Vacker bild på den vissna buketten:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. I dag är jag tillbaka i verkligheten och har jobbat min första dag. Så trött!

    Hoppas att vi blir piggare snart.

    Kram Helena

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!