11 augusti 2010

SVART BAKSIDA

Hmmm... det kändes som om regnet hade tagit över världen för ett tag, där.
Men tänk, idag var det soligt och varmt igen! Vad härligt det är när man vaknar på morgonen och tittar ut genom fönstret och ser att solen skiner! :)

Så idag har vi varit ute nästan hela dagen, bl.a på vår baksida där vi har ett stort trädäck mot skogen. På framsidan går det mesta i vitt (bilder finns här), men på baksidan finns det istället en hel del svarta detaljer.






Hoppas ni har haft en skön onsdag!

Kram

10 kommentarer:

  1. Kul att vissa haft sol idag!:) Vi har haft mulet och regn mest hela dagen, fast nu ikväll hade vi faktiskt sol ett tag. Samtidigt som det störtregnade!:(
    Fint ni har det på altanen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt varmt har de varit ... och jag önskar mig en skön inne fåtölj i ungefär som din du visar men som inte har den "fyllning" jag behöver *ler*!

    SvaraRadera
  3. Snyggt, snyggt!!! ME LIKE!
    Kram J

    SvaraRadera
  4. Fiint, jeg liker både foran og bak huset jeg:)
    Kjempemange fine innlegg i det siste, jeg er litt
    travel og så veldig trett for tiden..
    Håper på at energien snart er tilbake:)

    Ha en god natt.

    Klem T

    SvaraRadera
  5. Vad fint du har det. Gillar din stil. Kram från Anna

    SvaraRadera
  6. Vad fint där skulle jag trivas. Det är jag säker på.

    Vi håller tummarna för en solig torsdag.

    SvaraRadera
  7. snyggt på er uteplats!
    jag gillar den svarta stolen väldigt mycket :)

    visst är det kul med photoshop!
    spenderar måååånga timmar där :)

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  8. Jätte snyggt med det svarta...I like.
    Återkommer gärna till din fina blogg o fina smycket du har.
    Smycket##Dröm vackra drömmar" skulle jag vilja beställa framöver, har du med vitt läder?
    Kramis fr norr

    SvaraRadera
  9. Snyggt att bryta av med det svarta.

    Dina svartvita bilder med färgaccenter är jättefina!

    SvaraRadera
  10. Det var riktigt fint hos oss igår och idag skulle det bli regn men solen visste nog inte det för den skiner så varmt ännu :-)

    Det blir dag nummer 2 i lekstugan och jag lovar att sätta ut blider när det blir klart. Tänk vad kul det är med en lekstuga, allt blir så smått och gulligt.

    Kram Linda

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!