25 oktober 2009

SOVRUMSINSPIRATION

Jag är fortfarande inte helt på det klara med hur slutversionen av sovrummet ska se ut, så jag fortsätter leta inspiration.






Den där pallen tyckte jag var jättefin:



Jag funderar också på att ha nån hylla liknande de här:



Alla bilder från Car Möbel

Vi får se vad det blir...

Idag har jag i alla fall varit på Ikea och köpt några hyllplan som jag tänker snickra ihop till två enkla sängbord. Hoppas det kommer fungera!

Nu tänker jag fixa en kopp te och en smörgås och sätta mig i sängen med datorn och ta en rundtur hos er andra. En stund av vardagslyx!

Kram Pernilla



10 kommentarer:

  1. Hallå Pernilla...
    Härliga sovrum...Jag vill också piffa till mitt lite, maken blir galen på mig men men det blir ju skapligt i slutänden. Gillar första bilden skarpt..

    Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder.
    Det kommer säkerligen bli kanonfint!
    Tack för din gulliga kommentar hos mig.
    Det är verkligen trist med missundsamma och avundssjuka folk:(
    Há en toppenvecka!
    kramis

    SvaraRadera
  3. Hej Pernilla!

    Så fina bilder - gillade den översta väldigt mycket och den fina pallen!

    Jag var också på Ikea igår och trängdes med resten av västra Sverige tror jag...tänk att lite ljus alltid går på ca 1000:-...:)

    Ha en bra vecka!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Vilket läckert sovrum, tänk om man hade ett sånt litet fönster oh vad gulligt, man blir bara så sjuk. Du kommer säkert på hur du vill ha det.

    SvaraRadera
  5. Ja pallen var verkligen fin, förstår om du gillar den, det gör jag med! Ha en jätte bra dag!

    SvaraRadera
  6. Hej Pernilla!
    Vad mysigt du verkar ha med din granne, det är såna grannar man ska ha, sovrummet på bilden var jättefint! Idag ska jag börja att måla nya möbler till vårt kök, jag tror det ska bli vitt åt det gråa hållet...

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  7. Hej där!
    Vilka fina smycken!! Och vilka fina barn!! :)
    Vad kul att du gillar mina "virkbakverk" :) Jag har inte sålt nåt hittills, men jag skulle nog kunna göra det. Är du intresserad av nåt så får du höra av dig så kan vi diskutera mera :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Hallojs o tack för titten! Rcept på ögonen hittar du på min blogg nu;))

    Åå underbart det nedre sovrummetr...drömmer om ett vackert sovrum, sover fortfarande i bäddsoffa sen vi renoverade huset..i väntan på att vårt sov rum ska bli klart...hmmm

    Kram Millan ♥

    SvaraRadera
  9. Tack! Ja, jag tror det kommer bli klanon, man skulle bara vilja att dygnet hade fler timmar så man hann något någon gång!

    SvaraRadera
  10. Glömde säga att vilket bedårande litet hus ni varit och tittat på!

    Är ni ute på husjakt eller?

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!