01 februari 2010

Far o dotter

Inte trodde väl jag att jag någonsin skulle få tånaglarna målade. Men, någon gång ska väl vara den första! De blev tjusigt målade av Julia...lila...ursnyggt!!! Hon vill måla mina fingernaglar också. Kommer se så fint ut när jag kommer till jobbet med lila naglar! Tänker inte publicera en bild på mina tår, eftersom jag tror att de kan anses som stötande i sitt nuvarande skick, den lila färgen till trots.

Häng kvar för ytterligare ett inlägg ikväll som inbegriper min dotter och reda pengar.

1 kommentar:

  1. Företagsam dotter. Det blev säkert hur fint som helst. Absolut att fingernaglarna ska målas. Sen tycker jag gott att du kan införskaffa ett par torgvantar som lämnar fingertopparna fria till beundran för allmänheten och arbetskamrater. Fråga Julia om hon inte tycker att du ska ha lite glitter i håret och lila ögonskugga också. Skulle matcha fint tror jag.

    Ha det gott!
    Lisa

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!