23 oktober 2009

ETT MYSIGT LITET HUS



I går var jag med en kompis och tittade på det sötaste lilla hus jag nånsin sett! Riktigt fint stylat var det också. Det var säkert några proffs som varit där, för det var ingen som bodde där just nu.

Huset var bara på 44 kvm, men med en biarea i samma storlek. Övervåningen räknades nämligen som biarea eftersom det var så lågt i tak. Det var mer som en vind kanske, men sååå mysig!!
Till huset hörde en lada, som man skulle kunna göra hur mycket kul som helst med, om man gjorde i ordning den.

Huset är förstås ingenting för en 3-barnsfamilj, men jag önskar att jag på något sätt kunde få det ändå!

Här kommer lite bilder!













Alla bilder från hemnet.se


Jag önskar er alla en skön fredag!

Kram Pernilla

6 kommentarer:

  1. Hej,

    tack för din gulliga kommentar!
    Så kul att hitta hit!
    Supermysigt hus du visar, det ser verkligen idylliskt ut.
    Vilken fantastiskt god idé du beskriver i inlägget nedan. Kan föreställa mig den där lyxiga känslan när man själv inte behöver laga maten :-) Och som du säger den dagen man själv ska fixa käket så är det ju ändå något som man hade gjort oavsett om man har besök eller inte.

    Önskar dig en mysig hösthelg!

    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Vaddå 44 kvm? Det såg ju helt klart större ut. Riktigt snyggt såg det i alla fall ut att vara. Jag tycker du ska göra smycken så fingrarna ryker sedan startar du ett eget företag och köper huset för du måste ju ha firman någonstans. Låter väl lättvindigt ha ha
    Man får sådana känslor ibland, man bara älskar något och så kan det inte bli mitt i alla fall, jobbigt.
    Ha det gott tjejen

    SvaraRadera
  3. Huset är jättefint! Har själv slagit till och köpt ett i Rasbo utanför Uppsala. Så den 16/11 får vi nycklarna, ska bli superkul! Nilla

    SvaraRadera
  4. God morgon!

    Vilket underbart fint hus! Förstår verkligen att du vill ha...finns inga möjligheter att bygga ut?

    Ha en fin söndag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Det hade varit något det. Mysigt.

    Om du har tid så ligger det en utmaning til dig hos mig.

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt hus! Jag förstår att du vill ha det.

    Tack så mycket för receptet.
    Har inte hunnit baka brödet än men under veckan som kommer ska jag försöka mig på det.

    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!